Facebook   Twitter
 
Վարչապետն ինձ ի՞նչ պետք է անի, իմ հողն իմ ձեռքից առնի՞. Գյուղապետի արձագանքը՝ Կարեն Կարապետյանի հանձնարարականին

Վարչապետն ինձ ի՞նչ պետք է անի, իմ հողն իմ ձեռքից առնի՞. Գյուղապետի արձագանքը՝ Կարեն Կարապետյանի հանձնարարականին

08 Փետրվարի 2018 - 18:44
Գույքագրել ոռոգելի չօգտագործվող հողատարածքներն ու չօգտագործվող անշարժ գույքերը. Սա վարչապետի հանձնարարականն է` մարզպետներին։
Բացի գույքագրումից, վարչապետը նշեց՝ ոռոգելի հողատարածքները չօգտագործելու համար օրենսդրությամբ նախատեսված չեն նորմեր՝ պատասխանատվության մեխանիզմ կիրառելու համար՝ ընդհուպ մինչև սեփականության իրավունքի դադարեցում:

Կարեն Կարապետյանը գյուղատնտեսության, տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարներին հանձնարարեց, որպեսզի 1 ամսում կառավարության աշխատակազմ ներկայացնեն գյուղատնտեսական նշանակության ոռոգելի հողամասերի օգտագործման խթանման վերաբերյալ առաջարկություններ, ինչպես նաև անդրադառնան իրավունքների դադարեցման ընթացակարգը հստակեցնելուն:

Իսկ ինչպե՞ս են արձագանքում այս հանձնարարականին գյուղապետերը։

Aysor.am-ի թղթակցի հետ զրույցում Արարատի մարզի Նարեկ համայնքի ղեկավար Գարուշ Հակոբյանը զարմացավ՝ ֆիզիկական անձանց հողերի վերաբերյալ վարչապետն ի՞նչ պետք է հանձնարարի։

«Կա օրենքի ուժ, հողն իմն է, ես եմ՝ չեմ մշակում, կամ 1000 մետրն է ինձ պետք, 1000 մետրն եմ մշակում, մի հեկտարը մնում է։ Վարչապետն ինձ ի՞նչ պետք է անի, իմ հողն իմ ձեռքից առնի՞», - ասաց գյուղապետը։

Նա նաև ավելացրեց՝ պետք է հնարավորություն տան, որ մշակենք մեր հողերը։

Հարցին՝ եթե մարզպետարանի աշխատակիցներն սկսեն գույքագրել հողատարածքները, ի՞նչ են անելու գյուղացիները, Գարուշ Հակոբյանը պատասխանեց.

«Թող գան, նայեն, ես խնդիր չունեմ, ես իրենց պատասխանը կտամ»։

Արմավիրի մարզի Արազափ համայնքի ղեկավար Մանվել Հարությունյանն էլ հարցին հարցով պատասխանեց.

«Ո՞նց կլինի, որ մեր հողերը վերցնեն։ Ո՞նց կողմ կլինենք, որ մեր հողերը վերցնեն։ Վերցնեն ի՞նչ անեն։ Ինչ էլ լինի, ես իմ գյուղացու, իմ ժողովրդի կողքին եմ»։


HayNews.am
 
Նմանատիպ նորություններ
Մակակների մարդանման կռիվը (Լուսանկարներ)
27 Մայիսի 2018 - 11:27
Դեւիդը նշել է, որ ավելի մեծահասակ կապիկները սիրում են լողավազանում հանգստանալ, իսկ երիտասարդները կռվելու նպատակով հարձակվում են նրանց վրա, հաղորդում է «Մոյա պլանետան»:
Վրաստանի վարչապետը հուսով է, որ երկիրը ՆԱՏՕ-ին կանդամակցի 2021 թվականին
27 Մայիսի 2018 - 11:11
Վրաստանի իշխանությունները առաջին անգամ անվանել են երկրի՝ ՆԱՏՕ-ին անդամակցելու ենթադրյալ ժամկետները:
Վեյպի ամենավտանգավոր համը՝ ըստ գիտնականների
27 Մայիսի 2018 - 11:05
Համային քիմիկատները, որոնք օգտագործվոււմ են վեյպի ջրիկ խյուսը պատրաստելու համար, կարող են լուրջ վնաս հասցնել առողջությանը: Այս մասին նախազգուշացնում են ամերիկացի հետազոտողները:
Սնոուդենը՝ Պուտինի հանդեպ Թրամփի սիրո մասին
27 Մայիսի 2018 - 10:59
ԿՀՎ և ԱԱԳ նախկին աշխատակից Էդվարդ Սնոուդենը կարծիք է հայտնել, որ Ռուսաստանի նախագահին ոչ ոք չի սիրում այնպես, ինչպես ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը: Նախկին գործակալի խոսքերը մեջբերում է Huffington Post-ը:
Լոռիում վթարի են ենթարկվել Տաշիրի ոստիկանության ծառայողները. ջոկի հրամանատարը տեղում մահացել է. կան վիրավորներ (Լուսանկարներ)
27 Մայիսի 2018 - 10:53
Լոռու մարզում, մայիսի 26-ին, ողբերգական ավտովթար է տեղի ունեցել. ժամը 19: 30-ի սահմաններում Տաշիր քաղաքի բնակիչ, 41-ամյա Հրայր Թովմասյանն իր վարած Opel Astra մակնիշի 34 DO 880 համարանիշի ավտոմեքենայով Նորաշեն-Տաշիր ավտոճանապարհի 3-րդ կմ հատվածում դուրս է եկել ճանապարհի երթեւեկելի գոտուց դեպի աջ եւ մոտ 20 մետր առաջ ընթանալով՝ կողշարջված վիճակում հայտնվել դաշտում:
Շենգավիթում «Օպել»-ը շրջվել է. վարորդին եւ ուղեւորին օգնություն են ցուցաբարել
27 Մայիսի 2018 - 10:45
Հայաստանի ԱԻՆ-ում, այսօր՝ մայիսի 27-ին, ժամը 04:20-ին «911» ծառայությանը տեղեկություն է ստացվել, որ Երեւան քաղաքի Մայիսի 9 - Գարեգին Նժդեհ փողոցների խաչմերուկում ավտոմեքենա է շրջվել, առկա է վառելիքի արտահոսք, տուժածներ չկան. անհրաժեշտ է փրկարարների օգնությունը:
«Մի քանի օրից կհասկանամ՝ ինչ էր ինձ հետ կատարվում». Մարտայի առաջին մենահամերգի էմոցիոնալ պահերն ու հայտնի հյուրերը (Լուսանկարներ, տեսանյութ)
27 Մայիսի 2018 - 10:38
22 տարի բեմում եւ առաջին մենահամերգ. երգչուհի Մարտա Կիրակոսյանի համար մայիսի 26-ն առանձնահատուկ օր էր: Հարազատ Երգի պետական թատրոնում Մարտան ելույթ ունեցավ երկրպագուների, ընկերների եւ հարազատների համար:
Թրամփը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն ԿԺԴՀ-ի հետ հանդիպման անցկացման հարցում շարունակում է կողմնորոշվել հունիսի 12-ի հանդիպումով