Facebook   Twitter
 
Եթե դառնամ նախագահ՝ ես լինելու եմ ոչ թե երրորդ հանրապետության 4-րդ նախագահը, այլ չորրորդ հանրապետության առաջին նախագահը. Արմեն Սարգսյան

Եթե դառնամ նախագահ՝ ես լինելու եմ ոչ թե երրորդ հանրապետության 4-րդ նախագահը, այլ չորրորդ հանրապետության առաջին նախագահը. Արմեն Սարգսյան

09 Փետրվարի 2018 - 15:12
Ես չգտեմ ՀՀ-ում քաղբանտարկյալներ կան, թե ոչ, գիտեմ, որ կան անհատներ, որոնք հասարակության գնահատմամբ քաղբանտարկյալներ են: ՀՀԿ-ի առաջադրած նախագահի թեկնածու Արմեն Սարգսյանը լրագրողների հետ զրույցում դժվարացավ պատասխանել այն հարցին, թե ՀՀ-ում կան քաղբանտարկյալներ, թե ոչ:
«Մեր երկրում անպայման քաղբանտարկյալներ այսօր կամ վաղը չպետք է լինեն»,-ասաց նա:

Ի դեպ, Արմեն Սարգսյանը «Ելք» խմբակցության անդամների հետ հանդիպումից հետո ասաց, որ երկկողմ հարցեր ուղղեցին, և ինքը գոհ է: «Քննարկումը շատ բաց էր, պրոֆեսիոնալ: Ես ինձ բավարարված եմ զգում, բաց զրույց էր: Հուսով եմ, որ այդ զրույցը վերջինը չէ, մենք խոսեցինք նաև հետագա նոր հանդիպումների մասին»,-ասաց նա:

Արմեն Սարգսյանը նշեց, որ գիտեր, որ Ելքը մինչև այստեղ գալը հայտարարել էր, թե դեմ է քվեարկելու: «Ես հարգում եմ իրենց որոշումը, բայց դա չի նշանակում, որ եթե ես ընտրվեմ նախագահ՝ իրենց հետ չեմ աշխատելու:

Ընդհակառակը՝ իրենք ընդդիմախոս կուսակցություն են, որ արտահայտում են հասարակության որոշակի մասի կարծիքը: Ես նայում եմ առաջ, իրենց հետ շարունակելու եմ աշխատել և՛ հիմա, և՛ վաղը»,-ասաց նա:

Հարցին, թե չե՞ք վիրավորվի, եթե Դուք դառնաք նախագահ, իսկ նախագահի նստավայրը Բաղրամյան 26-ից տեղափոխեն այլ վայր, Արմեն Սարգսյանը պատասխանեց. «Ընդհակառակը՝ կարծում եմ, որ եթե դառնամ նախագահ՝ ես լինելու եմ ոչ թե երրորդ հանրապետության 4-րդ նախագահը, այլ չորրորդ հանրապետության առաջին նախագահը:

HayNews.am
 
Նմանատիպ նորություններ
Մակակների մարդանման կռիվը (Լուսանկարներ)
27 Մայիսի 2018 - 11:27
Դեւիդը նշել է, որ ավելի մեծահասակ կապիկները սիրում են լողավազանում հանգստանալ, իսկ երիտասարդները կռվելու նպատակով հարձակվում են նրանց վրա, հաղորդում է «Մոյա պլանետան»:
Վրաստանի վարչապետը հուսով է, որ երկիրը ՆԱՏՕ-ին կանդամակցի 2021 թվականին
27 Մայիսի 2018 - 11:11
Վրաստանի իշխանությունները առաջին անգամ անվանել են երկրի՝ ՆԱՏՕ-ին անդամակցելու ենթադրյալ ժամկետները:
Վեյպի ամենավտանգավոր համը՝ ըստ գիտնականների
27 Մայիսի 2018 - 11:05
Համային քիմիկատները, որոնք օգտագործվոււմ են վեյպի ջրիկ խյուսը պատրաստելու համար, կարող են լուրջ վնաս հասցնել առողջությանը: Այս մասին նախազգուշացնում են ամերիկացի հետազոտողները:
Սնոուդենը՝ Պուտինի հանդեպ Թրամփի սիրո մասին
27 Մայիսի 2018 - 10:59
ԿՀՎ և ԱԱԳ նախկին աշխատակից Էդվարդ Սնոուդենը կարծիք է հայտնել, որ Ռուսաստանի նախագահին ոչ ոք չի սիրում այնպես, ինչպես ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը: Նախկին գործակալի խոսքերը մեջբերում է Huffington Post-ը:
Լոռիում վթարի են ենթարկվել Տաշիրի ոստիկանության ծառայողները. ջոկի հրամանատարը տեղում մահացել է. կան վիրավորներ (Լուսանկարներ)
27 Մայիսի 2018 - 10:53
Լոռու մարզում, մայիսի 26-ին, ողբերգական ավտովթար է տեղի ունեցել. ժամը 19: 30-ի սահմաններում Տաշիր քաղաքի բնակիչ, 41-ամյա Հրայր Թովմասյանն իր վարած Opel Astra մակնիշի 34 DO 880 համարանիշի ավտոմեքենայով Նորաշեն-Տաշիր ավտոճանապարհի 3-րդ կմ հատվածում դուրս է եկել ճանապարհի երթեւեկելի գոտուց դեպի աջ եւ մոտ 20 մետր առաջ ընթանալով՝ կողշարջված վիճակում հայտնվել դաշտում:
Շենգավիթում «Օպել»-ը շրջվել է. վարորդին եւ ուղեւորին օգնություն են ցուցաբարել
27 Մայիսի 2018 - 10:45
Հայաստանի ԱԻՆ-ում, այսօր՝ մայիսի 27-ին, ժամը 04:20-ին «911» ծառայությանը տեղեկություն է ստացվել, որ Երեւան քաղաքի Մայիսի 9 - Գարեգին Նժդեհ փողոցների խաչմերուկում ավտոմեքենա է շրջվել, առկա է վառելիքի արտահոսք, տուժածներ չկան. անհրաժեշտ է փրկարարների օգնությունը:
«Մի քանի օրից կհասկանամ՝ ինչ էր ինձ հետ կատարվում». Մարտայի առաջին մենահամերգի էմոցիոնալ պահերն ու հայտնի հյուրերը (Լուսանկարներ, տեսանյութ)
27 Մայիսի 2018 - 10:38
22 տարի բեմում եւ առաջին մենահամերգ. երգչուհի Մարտա Կիրակոսյանի համար մայիսի 26-ն առանձնահատուկ օր էր: Հարազատ Երգի պետական թատրոնում Մարտան ելույթ ունեցավ երկրպագուների, ընկերների եւ հարազատների համար:
Թրամփը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն ԿԺԴՀ-ի հետ հանդիպման անցկացման հարցում շարունակում է կողմնորոշվել հունիսի 12-ի հանդիպումով